Alla inlägg den 10 februari 2009

Av lusa - 10 februari 2009 19:24

I dag hadde vi lang dag på skolen. I gymtimen hadde vi fotball, så jeg og noen jenter gikk på styrkerommet og trente der istedet! Æsj, fotball! :-( ..

Etter dette dro jeg hjem (etter 8 timer på skolen), og var ute i dyp snø (snøen var hvertfall nesten en halv meter.. kanskje mer. er ikke så god på dette måle-greia! :) .. ) sammens med hunden ei stund. Det var tungt.. huff. så kom jeg inn og syklet litt på mamma sin trimsykkel. Kanskje 20 min eller noe. så tok jeg kanskje 5-7 sit ups, men det er så lite at det  ikke teller. Følte meg kjempesprek, men etter dusjen føler jeg meg ikke sprek igjen! :-(

Håper jeg blir litt støl i morgen, hvertfall slik at jeg kjenner det, for da føler jeg alltid at jeg har "trent" skikkelig godt dagen før. hehe. Teit, Jaaa :-)

Men pga gymtester er jeg nødt til å trene meg opp, pga jeg er sååååå ute av form! Og jeg må ta så-så mange situps, og minst 5 push ups, og det får da ikke jeg til!! : ssss.... off

Men de før jul klarte jeg ikke ta pga smerter i magen når j eg tok sit ups. Det er så vondt når jeg bruker magen :-S .. Lurer på hva det er!

Ovido - Quiz & Flashcards