Alla inlägg den 16 februari 2009

Av lusa - 16 februari 2009 22:35

For en halv times tid siden, var jeg og søster på butikken. Kjøpte pizza og smågodt, og søster kjøpte egg og noe juice. Nam.

Pizzaen er i ovnen, men skal legge meg med en gang etterpå! Dette er det seneste jeg har vært oppe på lenge, ettersom jeg har lagt meg før ti alle kvelder..

Av lusa - 16 februari 2009 21:15

Jeg holder på å montere mitt nye speil som jeg kjøpte i dag. Vet ikke helt om det heter montering, men skal feste noen skruer og slå inn noen spikre, så er speilet klart til opphenging. 130 x 40 cm. Fint :-)

Nabobyen i dag kjøpte jeg:

ei bukse,lys (litt baggy-ish )

To gensre. En grønn og en lys blå (mamma klager alltid over at jeg ikke har farger. Vel.. Nå  har jeg mange)

en BH (faktisk veldig fin!)

To hårklemmer med blomster på (som er in i vår)

Speilet (ofc)


Det jeg da skal kjøpe før April, må vel være noen vår sko. Har bare vinterskoene, for mine høst-sko ble nettopp ødelagt (ikke rart, Reebook overlever vel ikke i en meter snø, de heller. Og for ikke å snakke om 3 ganger i vaskemaskin!!)


Ganske fornøyd med dagen, tok til og med en sånn rar buss! :-)


Av lusa - 16 februari 2009 21:12

ENDELIG (!!) har vi trådløst internett igjen! En kompis av søster kom og hjalp oss (og hjalp oss med varmepumpa) og vi har endelig internett, både på stasjonær data og begge bærbare pc! :-) GLAD

Av lusa - 16 februari 2009 13:42

Akkurat nå sitter jeg med spansk innlevering. Moro.... Ikke engang et kvarter til bussen går, og jeg skal ta bussen ti minutter, og så gå av der, vente i kanskje 15-20 minutter, og så bli med mamma til byen for å shoppe!
Vi skal kjøpe ruter, slik vi endelig får internett. Og vi skal kjøpe noe til ovnen slik vi kanskje får brukt den! ELSKER ovn! Håper vi får brukt den! (fyringsovn, altså)

Jeg skal kjøpe meg genser og bukse, kanskje noe sminke-aktig greier, vet ikke enda :-)

Håper å kjøpe øredobber, som jeg pleier å bruke hver dag nå!

Får se, får se:-)

Ei i klassen skal ta samme bussen, og har lovet meg å passe på meg slik jeg får rett buss! En dag reddet hun meg- jeg var på vei på feil buss. Huff huff ! Nesten! ;-) Flaks noen passer på ei som meg!

Må nesten bli ferdig med innleveringen ; som jeg er. Selvom spansk er KJEDELIG så er det jo overlevende-bart. eller noe sånn...


Bored (!),

lusaaa

Ovido - Quiz & Flashcards