Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av lusa - 6 oktober 2008 21:51

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra ei venninnes arbeidsplass, hvor hun vasker. Vi hadde det veldig moro. Jeg fikk kortet hennes og handlet på mat butikken, for 75 nok. Så satt vi og spiste og pratet, og hun ordnet håret mitt, glattet det og flettet panneluggen. Det er noe som er sååååå typisk oss ! At hun ordner håret og vi spiser godteri og drikker cola bokser.

I morgen skal jeg til henne og se film med ei anna venninne, det blir koselig, da blir alt som før ! Gleder meg

nå skal jeg se Ole Brumm ,

snakkess,

Lusaaaaaaaa

Av lusa - 6 oktober 2008 12:04

Herlig. Herlig, herlig herlig. Herlish ! :-)

Gjett hvem, hvor og hvorfor ! Meg, lusa, på nabobyen molde, grunn bror på tannlege, men jeg skal kjøpe milkshake! De siste to gangene jeg har vært der har de vært tom for milkshake, men nå skal jeg nesten ha milkshake! :-)

Sitter og ser sammen med bror på noen gamle bilder (som f.eks på bankkort og skolekort) og han er veldig heldig på bilder! 7 klasse bildet, bankkortet! Jeg blir aldri heldig på bilder, men det blir han. jeg blir aldri brun når det er sommer, han blir det etter en dag!

Heldig !

Nå skal jeg og bror spille, ja jeg vet jeg er snart 16 år, sims. :-D whoo !

OG det er forresten ikke lenge til 22.des, min bursdaaaaaaaaaaaaag. Og det er ikke lenge til min måned, desember. gleder meg til JUL !

snakkes,

luuuusa

Ovido - Quiz & Flashcards