Alla inlägg den 13 oktober 2008

...

Av lusa - 13 oktober 2008 20:15

I sommer så jeg en film som  heter Jesse James, som var veldig bra. så var Casey Affleck birolle/hovedrolle sammen med Brad Pitt. Han var ganske søt i filmen, og likte han ganske så godt fra før, etter alle Ocean-filmene.

så, selvfølgelig, broren hans Ben Affleck, er allerede GODT likt etter Armageddon og Pearl Harbour, mine yndlingsfilmer, når det gjelder triste filmer. Skriker like høyt og lenge hver gang!

Så jeg la ut bilde av de, kjempesøte! ;>

Av lusa - 13 oktober 2008 18:21

I dag begynte skolen igjen, og jeg forsov meg. Har på alarm klokken 06:45, men i morges tenkte jeg at jeg har så god tid, siden jeg verken skal dusje eller glatte ut håret, derfor kunne jeg sove til kanskje sju.

Bussen går 07:35, og jeg våknet klokka 07:16 ! HAdde det kjempe travelt, jeg hadde ikke funnet fram klær, og alle er til vask, og hadde ingen gensre eller noe..

fullt stress om morgenen, men det gikk bra, rakk bussen, OG jeg rakk sminke meg! Glemte penalhuset hjemme, men ingen store konsekvenser det da.

Drømte om P.C (pirates, se tidligere innlegg) , igjen i natt! han er SÅ kjekk! og i går så jeg et norskt program, Robinsson ekspidjonen, og der er de to kjekkeste guttene hått ut !! Skjønner meg ikke på folk altså !

Uansett, i dag på skolen diskuterte vi veldig om festen på lørdag, to venninner er i litt uenighet om deler av den , men jeg orker ikke blande meg, jeg bare ler, for de har ganske mange gode kommentarer, så...

I morgen har jeg to framvisninger (framføringer. muntlige) foran hele klassen, i både norsk og smafunnsfag. kommer ikke til å gå bra, for jeg er så nervøs, jeg har ikke hatt framføring foran klassen før!! :-S

Samtidig som det, er det cupertesten (kupertesten?) ....

I morgen:

8 timer skole,

cupertesten,

framføring samfunnsfag

framføring norsk

for en dårlig dag. vedder på at minst 3 skulker skolen... ikke det at jeg blir en av dem, gruer meg SINNSYKT!

Ovido - Quiz & Flashcards