Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av lusa - 12 oktober 2008 21:36

Sitter og ser Pirates of the Carribean - curse of the black pearl.

den er så koselig, og i andre scene, der Jack Sparrow kommer seilende mot brygga i båten, han er så KJEKK !

Etter å ha sett denne på kino for første gang for mange år siden, husker jeg at jeg tenkte på den hele tiden, den var så bra at jeg drømte om det, jeg klipte ut alle bildene jeg kunne fra blader der Jack Sparrow var med. Hadde en hel 20 x 15 vegg med bilder !

Må minne på at det er ÅR siden nå

Av lusa - 12 oktober 2008 13:38

Jaaaaaa.. I går var jeg med Ib på fest. Det var skikkelig koselig! Først var vi med henne og laget pizza. så fant vi ut at vi hadde kun 1 1/2 time på å ordne oss til festen, og vi sprang rundt omkring etter sminke og hårfønere og glattetenger. Jeg hadde hatt med meg en svart topp for å ha på meg, men så skulle to venninner ha på seg kjoler, så jeg lånte en kjempesøt en med venninna mi. Så kom vi på festen, og to andre venninner som skulle bli med, hadde bare på seg vanlige klær. Følte meg litt overpynta men det gikk over!

Hadde det veldig moro, var så koselig ! :-)

Da vi kom hjem til venninna mi var det allerede 5 venner der og skulle ha nach ! så det  ble nå ikke før halv fem før vi gikk og la oss ! Våkna klokka 11, da, så det.

I morgen begynner skolen på igjen, det blir tungt, for jeg har framvisning/presentasjon i både norsk og samfunnsfag på tirsdag. får se hvordan det går!

Ovido - Quiz & Flashcards