Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av lusa - 24 oktober 2008 23:30

Karpe Diem - fireogtyve gods , norsk sang.

Love lockdown - K.W

Stjerner- K.D

Closer -Ny

Work

I put on

bounce - tb.

whatever you like - ti.

Live your life

disturbia

Lolipop - L.W


ganske bra sanger det sjø! : )) engentlig er alle drittsangeer, men det er noe fengende likevel.

Eller, ikke hele sangen, fireogtyvegods. kun refrenget. Det er så typisk meg, hører en sang bare pga ei setning som er fin, eller et refreng som er fint. det er så koselig.

I morgen er det fest på en hall 45 min unna, og jeg skal til ei venninne i fire tida, for å spise og ordne oss. Sist gang begynte vi å spise klokka sju, og vi hadde ikke tid till noe. Nå begynner vi fire, så vi har tid til alt :-) Kommer til å bli så bra, alle sammen skal på den festen i morgen! Det er et norskt band, Hellbillies, som skal spille i en hall, så naboen (15 år) skal dit sammen med faren sin (over 40 . kanskje 50 år) . Lurer på hvordan alt kommer til å skje. Har skaffet skyss, gratis, og er ganske sjokkert egentlig , for det er veldig snilt !!!! men men.

I dag dro søster til Polen/tyskland, så jeg og bror skal skifte sengeklær og rydde rommet hennes, så ligger vi i senga hennes og skal se scooby doo.  :-)

Neste helg, kanskje, når det er Halloween, skal jeg og bror kjøpe MYE godteri og se mange bra filmer og kose oss !! Blir det ikke neste helg, blir det den etter det ! =)

Ovido - Quiz & Flashcards