Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av lusa - 14 oktober 2008 21:28

I dag hadde vi Coopertesten / Kypertesten / Kupertesten.jeg fikk karakteren fire, jeg sprang fire og 3/4 runde. lurer på om jeg skal ta den igjen, siden vi har sjangsen. Det er det beste resultatet som teller uansett, så har ingenting å tape.Jeg må legge meg selv i hardtrening fra nå av, til neste uke . venninna mi sprang en halv runde mere enn meg, 5 1/4, og det er så kjipt. for mindt under testen, stakk det sånn i magen, jeg måtte gå . Jeg var sliten, også, det var ikke det, men jeg vet jeg klarer å pushe meg selv til å jogge hele vegen . Det var litt irriterende egentlig, men det ødela ikke så mye, for jeg har mulighet til å ta den om igjen! :-) Men likevel.

Framføringen i norsk gikk ok, kanskje ligger an på 3-4 , fordi en på gruppa sa under framføringen at "jeg har ikke øvd så mye" og han sa at fortellinga vi prata om var dårlig til læreren HØYT! Han hadde sagt  til oss at fortellinga var bra da !!

Ble seriøst sur, selv om vi får individuelle karakterer, ødela det, for vi ble helt satt ut! Læreren bare: Åja, hvorfor har du ikke øvd, osv osv.

Håper samfunnsfagen går bedre, selv om vi har ei venninne av meg på gruppa, og hun gjør ingenting. hun bytta fra å framføre i dag til å framføre på fredag ! ble sint da også , men men .. går vell bra

Ovido - Quiz & Flashcards