Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av lusa - 22 oktober 2008 08:03

I natt var det et voldsomt til torvær ! Det lynet og tordnet, fra klokka, tja, kanskje fem.. Klokka halv seks, etter at jeg hadde våknet av et lyn, satte det igang å tordne noe SKIKKELIG og jeg ble skikkelig redd ! huset rista, huset til venninna mi (4 km unna) ristet, venninna mi sitt hus (ca 7 km unna) hørte det i vinduene , lyset gikk, et STORT brak! Alarmer gikk av (brannalarmer) og alt! det var et så stort bråk ! Rett før jeg la meg, (ca ti) snakket jeg med venninna som er 4 km unna, og klokken ti over halv seks ringte hun igjen , etter det bråket ! Vi var så redde at !

Verste natten jeg har vært borti ! mamma var på nattevakt også, litt ekkelt.

Men det var ok, også, fordi at etter torværet kom bror inn og la seg sammen med meg i mamma si seng, og vi lå fra halv seks, til nå og pratet. var så ekkelt når det tordnet, og jeg måtte ikke være redd, siden både hunden og bror var kjemperedd fra før.. ville ikke få, hvertfall lady, overstresset. hun lå under senga hele resten av natta, og peip. Koset med henne, klappet henne osv, og da roet hun seg etter hvert..

Ovido - Quiz & Flashcards