Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av lusa - 17 oktober 2008 19:26

Kanye West - love lockdown . 9.okt :-)

HELG ! Det er fredagskveld, jeg venter på at mamma skal dra på nattevakt, før jeg setter i gang med å se film. har kjøpt cheese doodles, eller hvordan det skrives, og har sjokolade og kjeks, og skal kanskje leie Sex and the city - the movie på bensinstasjonen i dag. Blir koselig, er så sliten etter denne uka! To framføringer, en gymtest og ei innlevering (+ forskjellige dager med forskjellig.) høres ikke så mye ut, men jeg er forferdelig sliten av det i hvertfall. I morgen skal jeg KANSKJE på bowling, men skal hvertfall kjøpe meg vintersko :))))))) noen kjempefine vintersko jeg så på butikken DNA på nabobyen.

Neste uke er det hellbillies, altså ei norsk gruppe skal spille, og ALLE skal dit, det er årets fest! biletter må kjøpes på forhånd, så jeg skal kanskje kjøpe min i morgen :-D

Etterpå nå skal jeg bare skifte sengesett og smårydde på diverse bord, så begynner filmkveld!!!!


snakkes,

lusaaaa

Ovido - Quiz & Flashcards