Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Skolestart...

Av lusa - 13 oktober 2008 18:21

I dag begynte skolen igjen, og jeg forsov meg. Har på alarm klokken 06:45, men i morges tenkte jeg at jeg har så god tid, siden jeg verken skal dusje eller glatte ut håret, derfor kunne jeg sove til kanskje sju.

Bussen går 07:35, og jeg våknet klokka 07:16 ! HAdde det kjempe travelt, jeg hadde ikke funnet fram klær, og alle er til vask, og hadde ingen gensre eller noe..

fullt stress om morgenen, men det gikk bra, rakk bussen, OG jeg rakk sminke meg! Glemte penalhuset hjemme, men ingen store konsekvenser det da.

Drømte om P.C (pirates, se tidligere innlegg) , igjen i natt! han er SÅ kjekk! og i går så jeg et norskt program, Robinsson ekspidjonen, og der er de to kjekkeste guttene hått ut !! Skjønner meg ikke på folk altså !

Uansett, i dag på skolen diskuterte vi veldig om festen på lørdag, to venninner er i litt uenighet om deler av den , men jeg orker ikke blande meg, jeg bare ler, for de har ganske mange gode kommentarer, så...

I morgen har jeg to framvisninger (framføringer. muntlige) foran hele klassen, i både norsk og smafunnsfag. kommer ikke til å gå bra, for jeg er så nervøs, jeg har ikke hatt framføring foran klassen før!! :-S

Samtidig som det, er det cupertesten (kupertesten?) ....

I morgen:

8 timer skole,

cupertesten,

framføring samfunnsfag

framføring norsk

for en dårlig dag. vedder på at minst 3 skulker skolen... ikke det at jeg blir en av dem, gruer meg SINNSYKT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards