Alla inlägg under december 2008

Av lusa - 8 december 2008 18:22

When Christmas comes to town. Er så nusselig sang ! : )) skikkelig søt julesang


I’m wishing on a star
And trying to believe
That even though it’s far
He’ll find me Christmas Eve
I guess that Santa’s busy
Cause he’s never come around
I think of him
When Christmas comes to town

The best time of the year
When everyone comes home
With all this Christmas cheer
It’s hard to be alone
Putting up the Christmas tree
With friends who come around
It’s so much fun
When Christmas comes to town

Presents for the children
Wrapped in red and green
All the things I’ve heard about
But never really seen
No one will be sleeping on the night of Christmas Eve
Hoping Santa’s on his way

Presents for the children
Wrapped in red and green
All the things I’ve heard about
But never really seen
No one will be sleeping on the night of Christmas Eve
Hoping Santa’s on his way

When Santa’s sleigh bells ring
I listen all around
The herald angels sing
I never hear a sound
And all the dreams of children
Once lost will all be found
That’s all I want when Christmas comes to town

That’s all I want when Christmas comes to town

Av lusa - 8 december 2008 18:19

Fant nettopp noen kjempefine bilder av Wentworth Miller - hovedpersonen i serien Prison Break.

Også er han så KJEKK!  Se hvor søt han er i lue og greier!! :)

Av lusa - 7 december 2008 20:46

Mandag: Dramaturgi prøve ,
Tirsdag: Spanskframvisning og gymtest
Torsdag: Polen under andre verdenskrig, være ferdig med prosjekt..



Og de som ikke tror dette er mye arbeid. Det er det ! Denne uka er ikke like tung som den forige (3 prøver, ei muntlig, to innlevering, ett-to prosjekt...På ei uke !!!! ). men dette tar tid. Dramaturgiprøven er ei stor prøve, for vi må lese 50 sider med fakta til prøven ! Oppbygging av film osv.
Spanskframvisningen. Nja, den er ok.. Mangler litt om inkaene , bare. Orker ikke nevne tema på spansken engang, spansk er et fag som vi heletiden har prøver og tester i.. !

Det er gymtesten jeg er bekymret for. I går var det juleball (DØDSMORO! :-D ) og jeg og ei venninne danset heeeele kvelden. Så jeg er kjempestøl i dag, og kommer til å være det til tirsdag og. og jeg har vondt i magen, mensensmerter.. må prate med læreren angående dette, altså ! Kan sikkert ta den til neste halvår. Kommer ikke til å gjøre det bra ellers.

Polen prosjektet. Huff. Det er verre. Gruppa mi har om Polen under 2. verdenskrig, og fredsoppgjøret etterpå, vi har 4 dager på oss, og vi har ikke engang overskrift !! :-P huff huff. Men gruppa mi er bra da, vi er bare ikke konsentrerte nok.

Så ... dette blir min uke !

Til helga er det kanskje fest igjen, men vet ikke om jeg har ork til det etter disse hektiske månedene med prøver !!

Av lusa - 2 december 2008 21:42

Andre dagen i desember og jeg er allerede lei av prøvene, muntlige og skriftelige, oppgaver, innleveringer, prosjekter og ALT, vi har hatt siden 1 desember ! De presser oss så hardt nå rett før jul, og skjønner ikke hvorfor.

Karakterene som vi får til jul teller ikke likevel, til neste år. Det blir som om de aldri har eksistert !! Så hva er vits med å STREVE for å få 5, og stresse til man får 5, og bli så stressa og nervøs til man blir syk, hvis det ikke engang teller på vitnemålet til sommer?

Jeg har stress. Bruker å få sånn stress greier under venstre arma. Det er ikke så vondt, så jeg har egentlig ikke noe å klage på. Det kommer bare på sånne uker som dettte. 3 prøver, en muntlig prøve, prosjekt, rapport, stilskriving, gymtest... Det er så mye i løpet av ei uke, skjønner ikke hvordan jeg skal få det til !!


Men desember er alltid koselig , da ! :-)

Når jeg åpner luka i julekalenderen, når jeg ser på adventskalenderen på Barnetv. Der de synger "det er andre dagen i blåfjell.." . å,det er så koselig!!

men så er det rett tilbake til arbeidet, og jeg gleder meg sånn til 19 desember !! Skolefri i 13/14 dager ! Da skal jeg ikke røre en eneste skolebok !

Ovido - Quiz & Flashcards