Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Helg.

Av lusa - 7 februari 2009 21:16

Har desverre vært veldig opptatt disse dagene. Mandag var jeg frisk, men fra tirsdag til torsdag var jeg syk. På fredag var jeg på skolen, var veldig daff. Da jeg kom hjem på fredag, ryddet og vasket jeg og bror stuen og kjøkkenet og badet, som var gaaaanske rotete ettersom hele familien har vært syke hele uken !

Ryddet opp alt det, og la meg i tolv tiden, er så sliten og klar etter denne uka, selv om jeg var syk i tre dager..

I dag var vi og shoppet i nabobyen. Kjøpte ikke så mye , en mascara og en svamp til å påføre fundation (?) og diverse, og jeg kjøpte mobillomme (til tunisia turen i mars) og bly til blyanten (her er ALLE detaljer!). Jeg kjøpte også en slags spray , som er sånn "universal" til kjøkken og bad, for å rengjøre. Fjerner "både fett og rusk" eller noe sånt. Ganske god lukt. Og , åå, før jeg glemmer det kjøpte jeg 18 duftlys! :-) Strawberry :) mmm

og fra før av hadde jeg et ganske så stort duftlys (melon) . Så stuen lukter herlig - og til sammen har vi 13 levende lys på samtidig i stuen, alle i fine lysestaker :-) Jeg synes det er såå koselig. Men dette er et uinterresant tema! Videre.


Jeg har også vært opptatt med å lese en annen persons blogg, nemlig en fra denne nabobyen. Han er homofil, og bruker sminke (fundation og solpudder) og lipgloss, og han tar solarium. Ikke at det er en så interessant blogg å lese, men rektoren har gått fram med noen ganske seriøse påstander om han og venner som er så falske-brune. Det er faktisk ganske interessant å lese om andre sine liv, har jeg funnet ut! Hvertfall når ikke noe skjer i ens egen..


Tenkte meg egentlig på fest i kveld, men det var egentlig ingen av mine venner som skulle ut, og jeg er så daff og slapp etter denne uka at jeg vet ikke heeeeelt om jeg gidder.

Forresten, matteprøva og engelskprøva? gikk dårlig. Tenker at jeg burde gjort to innleveringer i norsk (til tirsdag) ..OG lest til geografiprøva , om jeg får ta den om igjen. Hm..

fikk tilbake samfunnsfagprøva - 3.. :( men den var skikkeli ekkel, for spørsmålene var skikkelig urelevante til det som stod i boka, synes jeg.

Skal få tilbake naturfagprøven snart også. Håper på fire, men blir ALDRI fornøyd uansett hvilken karakter jeg får. 3/4/5? Det er det samme, ikke fornøyd likevel.


Jeg har også funnet ut at jeg liker EGENTLIG å rydde. Ikke det å rydde i seg selv, men når man er ferdig med alt rotet som er på bord osv, og man skal ta ei fille/en klut og vaske det rent, får jeg en sånn glaaad følelse :-)

Disse dagene har jeg holdt kjøkken/stue rent, og jeg har satt på tre vaskemaskiner, og jeg har lagt sammen to maskiner med tøy. Pjuh!

Da jeg var syk VILLE jeg faktisk rydde!! :sss .. Hva skjer? egentlig..


Huh, dette blir et langt innlegg, men selv om jeg har skrevet mye uinteressante ting, føler jeg at jeg har glemt noe.. hm. Uansett, snakkes!


lusaa

 
 
Snille mor

Snille mor

8 februari 2009 15:00

Men 400 i lønn for det er nå litt, det også, da:)

http://sissi-mor.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anine

8 februari 2009 17:16

Joda, sa ikke noe på det. Sa bare at jeg har gjort veldig mye

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards