Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Endelig piller!!

Av lusa - 11 februari 2009 19:28

Ok, så måtte jeg overdrive litt medr så overskriften, men det er så moro! Jeg har litt problemer med å sove. De siste 4-5 nettene har jeg våknet i to tida, og fem tida, og seks tida, og bare vært våken ei stund, kjempetrøtt, og bare sitter der uten å få sove.. Kjipt. Natt til i går (tirsdag) satte jeg på en film med friends, og da fikk jeg sove etter 25 min.. Ellers bare sitter jeg der.
Ok, jeg skal ikke være mer dramaqueen , for det elsker jeg å være :-D !

Mamma har kjøpt meg en te som avslapper kroppen, som er kjempegod! Jeg sov litt bedre i natt, våknet kun en gang, og en gang der jeg bare måtte sjekke til hunden, som er ok.

Hun har kjøpt noen kosttilskudd, også, som ikke akkurat direkte avslapper kroppen, men det er ett eller annen vitaminer som er bra for søvnen. Og de er med, og en sort vitaminer som hjelper tarmen å ta opp den nødvendige vitaminen som avslapper. :-) Allerede tatt to, føler meg ganske daff, ja . :-) . Så i kveld skal jeg drikke te eller noe, og ta tidlig kveld. Er så trøtt om dagene, og da blir jeg ikke hengende med på skolen, og jeg skal få opp snittet mitt, så da MÅ jeg være med. Huff huff

Håper det hjelper!


Exited,

lusaaaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards