Alla inlägg under februari 2009

Av lusa - 17 februari 2009 20:03

Jeg var ute på tur med hunden, og tok et fantastisk bilde!


 



 SØT hund jeg har, ja?

Akkurat nå har jeg en videosamtale med ei  i klassen. Begge har webcamera og mikrofon.. Så det er moro :-d

Av lusa - 17 februari 2009 17:43

Det har forresten sluttet å snø! Jeg har klagd lenge på alt for høy snø, og det har endelig stoppet å snø. Det regner i dag, så snøen blir tung, hard, våt og sånn. Enda eklere, men da slipper jeg å vasse i ekkel, kram, kald snø

Av lusa - 17 februari 2009 17:36

Jeg var nettopp en snartur innom facebook som vanlig før leksene. Og alltid ble jeg sittende lengere enn jeg trodde, jeg mister sånn med tid og... UANSETT!

Jeg fikk en invite hvor det stod "Hjelp oss med å få alle land til å slutte å spise katt & hund" eller noe lignende. Først tenkte jeg: JA! For, jeg har jo hund selv, jeg vil jo ikke at noen bare skal spise henne, selvfølgelig.

Men de landene som spiser hund har det helt sikkert ikke sånn i det hele tatt. Jeg mener, dette er vel kulturen deres? Samme som Norges potetball og sånn, så da burde de vel få spise det de liker! De synes vel kyllinger er søte, men vi spiser det jo fordi.. Huff nei, den gruppa der vet jeg ikke helt hva jeg skal svare på. Ignorerte den hvertfall. De kan spise hva de vil for meg - bare de ikke spiser min hund! :-)


homework,

lusaa

Av lusa - 17 februari 2009 09:33

Var hos søster og overrasket henne på lørdag, siden hun hadde bursdag sist uke. Mens hun og mamma og bestemor var på kjøkkenet for å lage gryterett til middag, hadde katten hennes revet ned gaven til søster fra mamma, og begynt å lukte på den og.. spise på den. Huff. Stakkar, han var så søt at jeg måtte ta bilde, og her er det:


 

Søt, ja? :)



Uansett, det er ikke lenge til vi skal til Tunisia! Jeg skal dit sammen med klassen, vi drar 7.mars ! :-D

Det er så mye jeg skal pakke og ha med , det er mye jeg skal huske, vet ikke om jeg har tid! Det er.. hva? 17-19 dager igjen? :-D

Blir så moro! vi skal ri på kameler eller dromedarer eller hva det heter, vi skal overnatte i ørken og alt! Det blir supergøyt!


Lurer på om jeg skal spille sims når jeg kommer hjem, fra gåturen. lenge siden, det

Av lusa - 17 februari 2009 09:26

Ble ikke ferdig med å fikse det speilet i går, desverre! Skal gjøre det i dag. Har en forferdelig hodepine, og er trøtt fordi jeg har for lite søvn disse dagene! Får ikke til å sove, og om jeg gjør det våkner jeg alltid i to-tiden eller noe og får ikke sove ! teit

Når jeg kommer hjem (klokken fem) i dag skal jeg gå tur. Jeg må få frisk luft slik jeg kanskje får sove. Baah. Og frisk luft er bra for hodepine, faktisk faktisk faktisk..


headache

lusaaa

Av lusa - 16 februari 2009 22:35

For en halv times tid siden, var jeg og søster på butikken. Kjøpte pizza og smågodt, og søster kjøpte egg og noe juice. Nam.

Pizzaen er i ovnen, men skal legge meg med en gang etterpå! Dette er det seneste jeg har vært oppe på lenge, ettersom jeg har lagt meg før ti alle kvelder..

Av lusa - 16 februari 2009 21:15

Jeg holder på å montere mitt nye speil som jeg kjøpte i dag. Vet ikke helt om det heter montering, men skal feste noen skruer og slå inn noen spikre, så er speilet klart til opphenging. 130 x 40 cm. Fint :-)

Nabobyen i dag kjøpte jeg:

ei bukse,lys (litt baggy-ish )

To gensre. En grønn og en lys blå (mamma klager alltid over at jeg ikke har farger. Vel.. Nå  har jeg mange)

en BH (faktisk veldig fin!)

To hårklemmer med blomster på (som er in i vår)

Speilet (ofc)


Det jeg da skal kjøpe før April, må vel være noen vår sko. Har bare vinterskoene, for mine høst-sko ble nettopp ødelagt (ikke rart, Reebook overlever vel ikke i en meter snø, de heller. Og for ikke å snakke om 3 ganger i vaskemaskin!!)


Ganske fornøyd med dagen, tok til og med en sånn rar buss! :-)


Av lusa - 16 februari 2009 21:12

ENDELIG (!!) har vi trådløst internett igjen! En kompis av søster kom og hjalp oss (og hjalp oss med varmepumpa) og vi har endelig internett, både på stasjonær data og begge bærbare pc! :-) GLAD

Ovido - Quiz & Flashcards