Alla inlägg under oktober 2008

Av lusa - 6 oktober 2008 12:04

Herlig. Herlig, herlig herlig. Herlish ! :-)

Gjett hvem, hvor og hvorfor ! Meg, lusa, på nabobyen molde, grunn bror på tannlege, men jeg skal kjøpe milkshake! De siste to gangene jeg har vært der har de vært tom for milkshake, men nå skal jeg nesten ha milkshake! :-)

Sitter og ser sammen med bror på noen gamle bilder (som f.eks på bankkort og skolekort) og han er veldig heldig på bilder! 7 klasse bildet, bankkortet! Jeg blir aldri heldig på bilder, men det blir han. jeg blir aldri brun når det er sommer, han blir det etter en dag!

Heldig !

Nå skal jeg og bror spille, ja jeg vet jeg er snart 16 år, sims. :-D whoo !

OG det er forresten ikke lenge til 22.des, min bursdaaaaaaaaaaaaag. Og det er ikke lenge til min måned, desember. gleder meg til JUL !

snakkes,

luuuusa

Av lusa - 4 oktober 2008 21:15

Rise Up - Yves Larock (radio edit)

Jeg blir i så godt humør av den sangen! Sitter og leser The Da Vinci Code, som jeg hadde bestilt meg, og hører den sangen. Det er, tja, den eneste sangen jeg har på dataen min, fordi at jeg hører mest sanger på youtube.com ;-)

My dream, is to fly, over the rainbow so high ! Det er en sang som virkelig setter seg på hodet.

Ja, i kveld har jeg sett What happend in Vegas for andre gang, har tenkt å se den mere, den er så koselig og moro! Jeg satt der og sa: "naaaw" og "aaaaw" under hele filmen og lo. Anbefales!

Jeg og bror var på butikken i dag og kjøpte smågodt til i kveld, og til i morgen, så håper jeg ikke spiser det opp i natt, når jeg skal begynne og se Friends sesongene, alle 10, for kanskje 17 gang. Jeg kan så å si alle episodene utenat, men likevel ser jeg. Koselig

Mamma blir litt lei da, for det er alltid de samme filmene som står på, enten frustrerte fruer, eller friends, eller nå What happened in Vegas, og That 70's show stod på ei stund, og der hadde jeg bare to sesonger, så de ble sett litt oftere , om igjen.

Nå skal jeg fortsette på boka mi, så

snakkes,

lusaaaaa

Av lusa - 3 oktober 2008 18:16

Akkurat nå har jeg rydda + vaska stua, og rydda + vaska kjøkkenet og ryddet gangen ... Det tok faktisk  sin tid. Linn ringte nettopp og sa at hun er 40 min unna, så det betyr at vi skal spise sånn ca om 45 min... Blir koselig, egentlig.

Rett etter jeg hadde vaska stua, kom Lady og kastet opp under bordet, selvfølgelig. Da var det fram med alle stolene, vaske bort spyet, vaske stolfotene (i tilfelle) og vaske over igjen. For et styr. Hun er ikke på stua mere, for å si det sånn ! :-)

Av lusa - 1 oktober 2008 18:54

Endelig er H&M pakken kommet ! Forventet at den skulle komme i midten av oktober, men den kom nå, første oktober!!:-)

Genseren passet, selv om den var veldig gjennomsiktig (den er hvit) så er den kjempedeilig.

Lua var skikkelig søt, selv om jeg ikke passer i lue, så veldig godt. men den er skikkelig søt, så. :-D

Av lusa - 1 oktober 2008 17:52

Er så lei av lekser!

Av lusa - 1 oktober 2008 09:45

Har nettopp hatt prøve, og nå går vi gjennom den. Hører selv at det ikke blir sekser, men blir jo :-)

Gleder meg til fredag, xlinx kommer, og det er HØSTFERIE! :-D

vi har innlevering, men det er ikke så farlig akkurat nå.

Ovido - Quiz & Flashcards