Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av lusa - 8 augusti 2008 20:29

Tittelen snakker for seg selv!

Når jeg ser bilder derifra ... åå...

Vi må nesten tilbake en annen gang!

Av lusa - 8 augusti 2008 20:09

I dag var marsvinet Dior (ja, man vet jo hvem han er oppkalt etter. Ville kalle ham Chanel, men det ble litt for feminint...) på tur i stua. Han løper som en gal over gulvet mot ledningene bak TV'n, dit han vet han ikke har lov. Men når han løper dit - vet han at han må bli løftet opp og flytta, og løper tilbake.  Er veldig fornøyd med navnet egentlig, for pelsen er veldig lys og fin, men er også svart og hvit. Han har langt hår (ved ørene og rundt annsiktet, som er kjempesøtt!)

La ved et bilde der han faktisk stod i ro (for å finne ut hvilken retning ledningene var).

I dag har jeg fått kjøpt bruktbøker til skolestart av naboen. Jeg hadde helt glemt av det, og når det bare er 12 (?) dager til skolestart, var det litt sent. Men spurte likevel, og hun hadde dem enda, og spurte om jeg ville kjøpe. Kjempelettet!

Av lusa - 8 augusti 2008 14:26

Ble vekt opp klokka halv ti idag om jeg kunne ta over for ei venninne for meg på arbeid, for hun skulle passe unger i et bryllup, eller mens noen var i bryllupet, så hun kunne ikke jobbe mer. Var der bare i fire timer, noe som faktisk var ganske OK, for søstera mi var der og jobba også, og hun hadde veldig lite å gjøre akkurat da... Men likevel fikk jeg gjort mitt! :)

Uff, jeg blir litt stressa, også når jeg hører at alle VET hva de vil utdanne seg som, og hvilke skoler de skal på etter videregående. Selv om de ikke kommer til å gå på de skolene om tre år, har de hvertfall en ide om hvilke jobber de vil jobbe som... Jeg har ikke anelse hva jeg vil utdanne meg som, for jeg vil ha et arbeid jeg ikke blir lei av (som jeg har nå), og et jeg liker og er glad og fornøyd for å komme på arbeid. Det er bare tre år igjen til jeg må velge... wæææ. Men jeg må jo finne på noe:)

Da må jeg kamme ut håret mitt etter dusjen og kanskje smøre på potekrem på hunden, Lady !

 - :))

Ovido - Quiz & Flashcards