Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av lusa - 31 augusti 2008 15:14

Endelig sol og varme! Jeg og Lady gikk en liten tur nå, og så blir det en senere i kveld! :-)

Av lusa - 31 augusti 2008 00:26

Mens jeg holder på å skal avslutte min PC, snur jeg meg og ser noe jeg bare må ta bilde av. Når jeg og Lady skal legge oss, og jeg ikke er oppi senga, legger hun seg på gulvet, for vi har en regel at hun ikke skal oppi den når jeg ikke er der (overraskende nok, skjønner hun det). Men når jeg snudde meg, så jeg at Lady hadde tatt seg til rette og sovnet i senga mi.

På bildet er halen hennes litt uklar, det var fordi at hun våknet og begynte å logre med den. så søt at.

Legger også ved et bilde av Lady som liten, tatt fra hennes første sommer med oss! :-)

Av lusa - 31 augusti 2008 00:20

Fått sendt over noen bilder fra Tallinn, og tenkte legge inn noen få for å vise mere fra turen vår derfra i slutten av Juli - 1 august.

På ett bilde ser dere meg og bror i ei gate i Tallinn.

På det andre bildet ser dere Linn, Ståle, bror og meg foran ei hytte (hvis du vil kalle det slottet for ei hytte). Synes bildet er veldig komisk, for der er den store, fine, hytta, (eller, sommerresidens??) og foran, ved siden av den fine fontenen, står vi fire, veldig små personer. Følte meg ikke så stor der.

Ovido - Quiz & Flashcards