Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av lusa - 12 augusti 2008 15:39

En hårbøyle jeg fikk fra H&M er ødelagt! Jeg bruker den ofte og den er kjempegrei å ha på arbeid! Men hunden min la seg på den, og da er det ikke noe å gjøre med det :-(

Har utrolig lyst til å bestille organiske klær fra H&M på http://shop.hm.com/no/ . Og en gang jeg får penger (etter skoleturen i internasjonal linja) skal jeg også bestille noen ! Fant veldig mange fine ting der, og jeg synes det var lett å finne fram! satt å leste gjennom sidene og fant meg ti forskjellige plagg ;-)

Av lusa - 12 augusti 2008 14:17

I går var jeg på arbeid i nesten TOLV timer!

Vasking: fra ni til halv to.

Arbeid på kjøkkenet: Halv tre til halv ellve!!

Kom hjem og skulle legge meg, men fikk ikke sove, for musklene verket så mye, så jeg leste The secret dreamworld of a Shopaholic boka mi :) Den er utrolig bra nå når jeg er kommet inn i boka.Selv om jeg ikke skjønner alle ordene (siden den er på engelsk) trenger jeg liksom ikke ting som ordbok, for jeg skjønner det likevel.. Det synes jeg er litt kult.

Så jeg sitter der i min egen dreamworld mens jeg leser! :)

La ved et bilde av Lady tatt fra hennes andre høst hos oss, der hun bare var litt over ett år (ett og et halvt, kanskje..?). Mens mamma var ute på verandaen og hengte opp klær (husker det GODT), sparket jeg og Lady ball. Da jeg tok opp ballen i hendene og ville ta bilde av henne, ble jeg veldig heldig og fikk med tunga ! ;-) Jeg synes det ble et kjempebra bilde!
Men nå skal jeg (faktisk) vaske gulv her, så jeg må nesten begynne når mamma kommer hjem kvart over tre!

- ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards