Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av lusa - 28 augusti 2008 18:31

Leste en plass at norske elever kan for lite med data. Likevel sitter vi med den heletiden! ganske rart synes jeg..

Jeg begynner å like å ta buss til og fra skolen! Jeg var veldig nervøs for å ta buss, for jeg visste at bussene vi skulle ta er så fulle når jeg skal gå på på mitt busstopp. Men det var i fjor, og nå er det tydeligvis mye mer plass i bussene! :-) På vei til skolen hører jeg alltid musikk, jeg må høre musikk på bussen til skolen. Jeg er den eneste av vennene mine som tar den bussen til skolen, så jeg sitter alltid alene, som er kjempegodt :-) Jeg glemte headsettet hjemme idag, jeg løp opp for å hente det!

Men på veg hjem liker jeg også bussen, for da sitter man med venner og prater, og det er kjempekoselig, hvertfall på buss hjem! :-)

Nå skal jeg og mamma på foreldremøte! :)

Av lusa - 28 augusti 2008 17:26

Nå har jeg gått noen dager på videregående, og jeg har hatt en lang dag, fra kvart over åtte til halv fire, og det var ganske tøft.

I går var jeg og venninna mi H ut med Lady på joggetur. Hun ble så skitten til slutt at vi gikk inn igjen med henne og gikk ut på en liten spasertur etterpå. Deilig å komme hjem etter en lang tur, i regn og vind, og dusje og skifte til tørre klær og legge seg under dyna med one tree hill sesong 3. så one tree hill til tolv - halv ett i natt :) sto opp 06:45 igjen. så jeg kan ikke fortsette med det så lenge da, for å si det sånn.

nå skal jeg gjøre lekser, naturfag og samfunnsfag :)

Ovido - Quiz & Flashcards