Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av lusa - 13 augusti 2008 14:30

Ja, etter kun å ha ryddet halve rommet og forskjellige poser fra en moldetur og siden vi var i Estland, har jeg funnet godteri nok til å fylle ei skoeske , og mange klær jeg trodde jeg hadde kastet, mange klær som jeg hadde letet etter..

Har en så god følelse etter å ha ryddet noe jeg har tenkt på lenge !

Om en halvtime skal jeg på arbeid på kjøkkenet igjen. Det blir spennende, for i dag er det taco og rekeaften. Eller noe lignende. Vet ikke hvor lenge jeg blir der, men det er fra tre og utover jeg trengs ! :)

Litt koselig det da, å få noen ekstra kroner på lønninga fordi jeg jobbet på kjøkkenet (da blir det mere timer på timelista, siden jeg har timesbetalt).

Men er likevel nervøs, for jeg liker ikke å ta imot bestillinger, egentlig. Det er flaut, for jeg har gjort feil to-tre ganger og må gå å hente de andre på vakt med meg. huff. Men det var min første dag, så forhåpentligvis går det bedre nå ! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards