Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av lusa - 10 augusti 2008 20:04

I går kveld i ca halv ti tiden ringte venninna mi og lurte på om jeg ble med ut en tur. Vi gikk litt og hadde det koselig. Kom hjem litt over 11, tror jeg, var ikke så nøye med klokka.. Uansett var det kjempekoselig å gå ute i det milde været! :)

I morgen skal jeg på arbeid to ganger. Jeg skal vaske på morgenen, og senere den dagen skal jeg jobbe litt på kjøkkenet (det er soveplasser på et matsted, nesten som ei veikro.). Har ikke jobbet der på kjøkkenet før, så det blir spennende:) Venninna  mi og jeg jobber der samtidig, så det blir moro ! Etter det blir det forhåpentligvis noen dager fri, har ikke sjekket enda...

I går kjøpte jeg og søstera mi ENDELIG ei skikkelig glattetang med hårspray som beskytter mot varmen fra tanga. Endelig har vi sånn jeg har ønska lenge! Selv om jeg skylder søstera mi penger var det verdt det! :)

Ovido - Quiz & Flashcards