Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av lusa - 14 augusti 2008 21:02

En rolig dag forandret seg og ble til at søstera mi skulle ha en tur til noen butikker for å kjøpe ei lampe og et bilde. Jeg elsker milkshaken de lager på et sted de kaller "ISI" (Tror det svenske ordet for IS er GLASS? Derfor synes jeg navnet isi er så bra, for man kjøper is og milkshake der, og når man uttaler det, blir det nesten som det engelske ordet easy ! :) ). Uansett hadde de ikke mer milkshake igjen, som jeg og søster og bror tenkte kjøpe . OK, så ville søstera mi ha smoothie istedet, men de var tomme for det også . Så ville jeg bare ha ei iskule med sjokolade, men de var tomme for det OGSÅ ! så jeg måtte bare ta ei vanilje med smarties-sjokolade i, slik hun ikke trodde vi var dumme..
Men det ble en skikkelig nedtur at jeg ikke fikk milkshaken deres, for den er den beste jeg har smakt! Hver gang det er bytur går jeg dit etter hvertfall en milkshake! :-)

Nå klokken 21:30 begynner "The aprentice" eller hva det heter, Donald Trump sin serie. Har veldig lyst til å se den, for jeg har sett deler av første sesongen. Men jeg har ikke fått med meg at det  fortsatt gikk ! Så såg jeg reklame, og bestemte meg for å se det idag ! Blir moro, siden jeg og bror kjøpte godteri og mat til hunden, Lady, for hvertfall litt over 100 NOK i dag!

Har ryddet litt på rommet igjen (ble ikke ferdig da jeg ryddet for ca to dager siden... + mere rot er kommet fra ingensteds!!!!!!!! )og har funnet tilbake de MERKELIGSTE ting. Moro? Nei, for det meste gikk i papirsøpla. Ark fra 7.klasse? Jeg ble nettopp ferdig med 10. klasse,så nei, tror ikke jeg trenger dem.. håper da ikke!

Av lusa - 14 augusti 2008 12:11

I går var jeg på arbeid igjen, og trudde jeg var ferdig til halv ellve, men jeg ble ferdig til halv tolv, og jeg var kjempe trøtt. Hadde med pizza hjem til fast-car, og da våknet mamma og sto opp får å ha en liten smak !

Jeg ble skadd på arbeid i går, TO GANGER!

En gang fikk jeg en spiker mot handa (ikke blod eller noe, har et lite merke...) og så fikk jeg klemt fingeren min mellom et bord og baren . Fingeren er hovna opp (hvertfall, ganske så stor nå, og blå!!) Kan ikke bøye den ut engang, men det trenger jeg ikke i dag heller! :-)

Jeg og sindre er litt daffe og trøtte og sure så vi skal ta mitt bank-kort og dra på butikken å handle! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards