Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av lusa - 29 augusti 2008 17:17

Da er det på tide å finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Ei venninne har gidd bort en kjole hun aldri bruker ( Som jeg har beundret LENGE!!) til meg. den er kjempefin, den er bare for liten for henne. Men det er bare det at jeg ikke får tak i den, for da må jeg kjøre noen km for å hente den, og det er bare teit, egentlig.

men uansett, jeg vet ikke når festen begynner, hvordan vi kommer hjem eller noe, men fest blir det.

Jeg blir, stakkar meg, så stressa når jeg ser klokka er halv seks og jeg har ikke noe å ha på meg.. huff.

Nettopp hatt en rimelig teit telefonsamtale, og er litt irritert.

Av lusa - 29 augusti 2008 13:49

I dag på skolen hadde vi matteprøve. Ble ferdig ganske fort, så fikk ca 1 og en halv time matfriminutt! :-)

Siden vi slutter klokka ett på fredager, satt jeg på med ei venninne hjem så jeg slipper å vente en og en halv time på bussen for at den skal komme! Da jeg kom hjem var døra selvfølgelig låst, at jeg ikke hadde tenkt på det. Bror og søster er på skole, og mamma på arbeid. Første person hjemme er vanligvis bror, men han slutter to. Måtte klatre opp mamma sin veranda for å komme meg inn! :-)

I kveld skal jeg (bare kanskje, men ganske så sikker på at jeg skal) på bursdagsfest for venninna mi! Hun har leid et lokale sammen med to kompiser, og feirer bursdagen sin der. Fikk bare en dags varsel, så alle er på mobilen etter skyss, hvor vi skal før vi drar dit, hva jeg skal ha på osv osv. Ganske så koselig egentlig, vil jeg si, men jeg vet at jeg har ingenting å ha på meg. og søster sin nye kjole er full av noe rot... Nei, må ta meg en tur inn i klesskapet mitt etter noe å ha på.

Ovido - Quiz & Flashcards