Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

The secret dreamworld of a shopaholic

Av lusa - 4 augusti 2008 19:38

Bildet er litt gruglete, men man ser da at boken er rosa og man vet jo at det står "The secret dreamworld of a shopaholic", og mer er det egentlig ikke å se.

Mens vi var i Tallinn, fikk min søster overtalt meg til å kjøpe ei bok. Ikke det at jeg var imot det, ikke i det hele tatt. The secret dreamworld of a shopaholic, som jeg har på engelsk, ettersom jeg ikke ville ha finsk, estisk eller svensk å lese i. Rett som det er så må jeg le av boka. Den er så bra skildret, morsomt skrevet, og hovedpersonen er jo kjempemorsom og vittig!!

Av og til kjenner jeg meg igjen. Ikke på den måten at jeg må handle og handle og handle, men tankegangen hennes er veldig logisk når man leser den. Etter litt tenking (etter jeg har lagt fra meg boka), er det selvfølgelig ulogisk, men når jeg holder boka og sitter i sofaen, er alt logisk igjen, og jeg bare sitter og smiler og er helt enig.

Har ikke kommet så langt på den enda, side 100, men det tar litt lengre tid når det er engelsk. Det må jeg innrømme.

 
 
xlinx

xlinx

5 augusti 2008 09:15

Bra du liker boka da :) Du vet hvor du kan prøve å finne resten ;)

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anien

5 augusti 2008 12:01

Ja, jeg tror jeg vet hvor :)

 
Ingen bild

IdaFie

5 augusti 2008 13:21

Hei jeg har starta å blogga jeg å=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards