Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

I

Av lusa - 23 augusti 2008 21:28

Jeg og bror sitter nå på min nye PC og er på www.youtube.com og hører på musikk. Celine Dion - I'm alive. Selvfølgelig er det jeg som velger. Liker ikke egentlig sangen, men hun er forferdelig flink til å synge da, og sangen minner meg om Tarzan. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror mamma hørte på den mens vi såg Tarzan en gang... men å, nå kom jeg på Tarzan soundtrack! å, den hørte jeg på da min første kanin døde, Milli. fin tekst, også!

må nesten legge inn teksten, som jeg fant på letssingit.com :)


Come stop your crying It will be alright

 Just take my hand Hold it tight

 I will protect you From all around you

I will be here Don't you cry


For one so small

You seem so strong

My arms will hold you Keep you safe and warm

This bond between us Can't be broken

I will be here don't you cry


Cause you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on

Now and forever more

You'll be in my heart

No matter what they say

 You'll be here in my heart

Always


 Why can't they understand the way we feel

They just don't trust What they can't explain

I know we're different But deep inside us

We're not that different at all

And you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on Now and forever more


Don't listen to them Cause what do they know?

We need each other To have, to hold

They'll see in time I know

 When destiny calls you

You must be strong I may not be with you

But you've got to hold on

They'll see in time I know

We'll show them together

Cause you'll be in my heart

Believe me, you'll be in my heart I

'll be there from this day on

Now and forever more

Oooo, you'll be in my heart

You'll be here in my heart

No matter what they say I'll be with you

You'll be here in my heart I'll be there always

Always I'll be with you I'll be there for you always

Always and always

Just look over your shoulder

Just look over your shoulder

Just look over your shoulder

 I’ll be there always

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards