Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

Lørdag, en lang uke

Av lusa - 23 augusti 2008 22:40

Legger ved et bilde jeg tok av Lady med mitt webcamera. (Lagt ved nederst) Fargene var ganske ok, siden jeg ikke visste jeg hadde webcamera før LENGE etterpå jeg hadde kjøpt den.. Siden webcamera er "inne i" PC'n, er det ganske bra synes jeg!

Lady stakkar måtte sitte på en stol når jeg tok bilde, men jeg synes hun er veldig flink til å pose , for bildet ble søtt.

Har en sang på hjernen, jeg liker den ikke så godt engang.. Kat DeLuna - Run the show.. tror hun synger sammen med en eller annen Busta Rhymes.. :) Men den er ganske OK, for den fester seg på hjernen. Lurer på hvorfor en sang fester seg, er det fordi man ikke liker dem? Jeg har hatt mange Lasse Stefanz opp igjennom tidene, og det har vært en pine. heldigvis er ikke denne sangen noen pine :)

Off, dette har vært en så lang uke, jeg er psykisk og  fysisk sliten, og det er jeg ikke ofte. Jeg har bare lyst til å grave med ned under dyna med musikken min og sove som Tornerose , nøyaktig hundre år. men jeg er redd at jeg kommer til å dø av alderdom før det, desverre.

Dessuten kommer jeg til å være uthvilt i morgen klokken 10:30, trenger ikke hundre år jeg! :-)

 
 
Ingen bild

fast-car.

1 september 2008 20:09

Vi kan takke mamma for alan jackson og lasse stefans og slik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards