Alla inlägg under augusti 2008

Av lusa - 23 augusti 2008 22:58

Jeg gleder meg til høsten! Lag på lag med varme gode klær, fine skjerf, luer og votter!

www.hm.com , jeg var inne på denne siden og så høstkolleksjonen for kanskje tre uker siden, og jeg gleder meg! Grå, mørke farger... Det er mine favorittfarger, for de går til alle forskjellige klær.

fine tykke jakker.. åå, høstkolleksjonene og vårkolleksjonene er de beste kolleksjonene. Lurer på hva Oscar De La Renta kommer med :-)

Det er så koselig å traske rundt med lag på lag klær, og ei lue og et godt tykt skjerf, med en kakao til å ta med i hånden :)

Gleder meg til høsten begynner!!

Av lusa - 23 augusti 2008 22:40

Legger ved et bilde jeg tok av Lady med mitt webcamera. (Lagt ved nederst) Fargene var ganske ok, siden jeg ikke visste jeg hadde webcamera før LENGE etterpå jeg hadde kjøpt den.. Siden webcamera er "inne i" PC'n, er det ganske bra synes jeg!

Lady stakkar måtte sitte på en stol når jeg tok bilde, men jeg synes hun er veldig flink til å pose , for bildet ble søtt.

Har en sang på hjernen, jeg liker den ikke så godt engang.. Kat DeLuna - Run the show.. tror hun synger sammen med en eller annen Busta Rhymes.. :) Men den er ganske OK, for den fester seg på hjernen. Lurer på hvorfor en sang fester seg, er det fordi man ikke liker dem? Jeg har hatt mange Lasse Stefanz opp igjennom tidene, og det har vært en pine. heldigvis er ikke denne sangen noen pine :)

Off, dette har vært en så lang uke, jeg er psykisk og  fysisk sliten, og det er jeg ikke ofte. Jeg har bare lyst til å grave med ned under dyna med musikken min og sove som Tornerose , nøyaktig hundre år. men jeg er redd at jeg kommer til å dø av alderdom før det, desverre.

Dessuten kommer jeg til å være uthvilt i morgen klokken 10:30, trenger ikke hundre år jeg! :-)

I

Av lusa - 23 augusti 2008 21:28

Jeg og bror sitter nå på min nye PC og er på www.youtube.com og hører på musikk. Celine Dion - I'm alive. Selvfølgelig er det jeg som velger. Liker ikke egentlig sangen, men hun er forferdelig flink til å synge da, og sangen minner meg om Tarzan. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror mamma hørte på den mens vi såg Tarzan en gang... men å, nå kom jeg på Tarzan soundtrack! å, den hørte jeg på da min første kanin døde, Milli. fin tekst, også!

må nesten legge inn teksten, som jeg fant på letssingit.com :)


Come stop your crying It will be alright

 Just take my hand Hold it tight

 I will protect you From all around you

I will be here Don't you cry


For one so small

You seem so strong

My arms will hold you Keep you safe and warm

This bond between us Can't be broken

I will be here don't you cry


Cause you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on

Now and forever more

You'll be in my heart

No matter what they say

 You'll be here in my heart

Always


 Why can't they understand the way we feel

They just don't trust What they can't explain

I know we're different But deep inside us

We're not that different at all

And you'll be in my heart

Yes, you'll be in my heart

From this day on Now and forever more


Don't listen to them Cause what do they know?

We need each other To have, to hold

They'll see in time I know

 When destiny calls you

You must be strong I may not be with you

But you've got to hold on

They'll see in time I know

We'll show them together

Cause you'll be in my heart

Believe me, you'll be in my heart I

'll be there from this day on

Now and forever more

Oooo, you'll be in my heart

You'll be here in my heart

No matter what they say I'll be with you

You'll be here in my heart I'll be there always

Always I'll be with you I'll be there for you always

Always and always

Just look over your shoulder

Just look over your shoulder

Just look over your shoulder

 I’ll be there always

Av lusa - 22 augusti 2008 22:39

Nå er tredje dagen på videregående over, og den har gått kjempebra. Jeg er så fornøyd med klassen! Samarbeidet, hvordan vi snakker til hverandre, selv om vi ikke kjenner hverandre. Og jeg har fått god kontakt med mange, selv om jeg er litt sjenert i begynnelsen. Jeg gleder meg faktisk til skolen på mandag ! Men det blir godt med helg.

I år skal vi reise til Polen på reise. Det er så mange i klassen som ville klage, siden vi skal til Polen/Tyskland et annet år også. Den vi skal på i år blir sikkert en helt annen tur, men det har jo vært morsomt på en annen tur også. Men samme hvor vi skal kommer vi til å kose oss :-)

Av lusa - 22 augusti 2008 22:34

I dag har jeg fått meg ny PC ! Jeg vet ikke så mye om PC'er, så pappa ble med..Jeg sa til han som solgte at jeg ikke visste noe om dem, og at det eneste jeg ville ha var en fin data. Han lo, og sa han skjønte det.

Jeg kan bare ikke tro at jeg sitter og skriver på blogg, på EGEN DATA !!!

Til og med sissi-mor prøvde den før meg.

Dataen er av merket ACER Aspire.. Ikke det at det sier noe til meg !

Av lusa - 18 augusti 2008 18:36

I går var jeg på bursdagsfest hos ei venninne. Hun bor i nærheten av skolen jeg skal begynne på 20. august. Hadde det kjempemorsomt!

Vi satt i boblebadet og koste oss :-) Det var en super morsom bursdag, selv om jeg egentlig ikke forbinder det vi gjorde med bursdag.

Men nå må jeg gå, jeg orker ikke å sitte her oppe mere.

Av lusa - 16 augusti 2008 15:47

Det var One tree hill, sesong 1 jeg satt oppe i hele natt for å se. Gikk å la meg klokka halv åtte i morges, når mamma kom hjem. Det tok ei stund før jeg sovna... Var ikke så spesielt trøtt likevel. Sto opp ca halv to - to tiden i dag. Siden det er søstera mi sine sesonger av One tree hill (Hun har fra sesong 1 - 3), har jeg ikke lov til å åpne og begynne på nummer to... Må bare vente til hun er ferdig på arbeid.

Kunne skrive mye mer, men er ikke akkurat i humør til  å skrive mer. Dessuten er det sol ute.

Av lusa - 14 augusti 2008 21:02

En rolig dag forandret seg og ble til at søstera mi skulle ha en tur til noen butikker for å kjøpe ei lampe og et bilde. Jeg elsker milkshaken de lager på et sted de kaller "ISI" (Tror det svenske ordet for IS er GLASS? Derfor synes jeg navnet isi er så bra, for man kjøper is og milkshake der, og når man uttaler det, blir det nesten som det engelske ordet easy ! :) ). Uansett hadde de ikke mer milkshake igjen, som jeg og søster og bror tenkte kjøpe . OK, så ville søstera mi ha smoothie istedet, men de var tomme for det også . Så ville jeg bare ha ei iskule med sjokolade, men de var tomme for det OGSÅ ! så jeg måtte bare ta ei vanilje med smarties-sjokolade i, slik hun ikke trodde vi var dumme..
Men det ble en skikkelig nedtur at jeg ikke fikk milkshaken deres, for den er den beste jeg har smakt! Hver gang det er bytur går jeg dit etter hvertfall en milkshake! :-)

Nå klokken 21:30 begynner "The aprentice" eller hva det heter, Donald Trump sin serie. Har veldig lyst til å se den, for jeg har sett deler av første sesongen. Men jeg har ikke fått med meg at det  fortsatt gikk ! Så såg jeg reklame, og bestemte meg for å se det idag ! Blir moro, siden jeg og bror kjøpte godteri og mat til hunden, Lady, for hvertfall litt over 100 NOK i dag!

Har ryddet litt på rommet igjen (ble ikke ferdig da jeg ryddet for ca to dager siden... + mere rot er kommet fra ingensteds!!!!!!!! )og har funnet tilbake de MERKELIGSTE ting. Moro? Nei, for det meste gikk i papirsøpla. Ark fra 7.klasse? Jeg ble nettopp ferdig med 10. klasse,så nei, tror ikke jeg trenger dem.. håper da ikke!

Ovido - Quiz & Flashcards