Alla inlägg den 4 september 2008

Av lusa - 4 september 2008 18:23

Rihanna sin nye sang, disturbia, sjokkerte meg helt. Før var hun kjempesøt med pannelugg og kort, fin bob hårsveis. Så klipte hun seg kort, og så lagde hun denne videoen. Den er litt ekkel, så jeg måtte se den noen ganger, og sangen var ganske.. egentlig ok. En litt fengende sang, egentlig. men på en annen måte ikke.

Liker takten og "beaten", jeg vet ikke helt hva det kalles, men jeg bryr meg ikke.

Nothing heard, nothing said. Tekst fra sangen. Ganske bra den, synes jeg.

Akkurat nå gjør jeg lekser. Naturfag. så skal jeg lese ferdig ei bok til i mårra på engelsk, samtidig som jeg må lære å si hei og hadet på spansk, på forskjellige måter. Jeg har også samfunnsfag og norsk. Jeg kommer til å sitte i hele dag. Jeg har kommet ganske langt i boka da, når mange i klassen ikke engang har kommet på side 50 :-)


Snakkes, Luuusa

:-)

Av lusa - 4 september 2008 16:14

Har endelig fått vite at når jeg får lønning, kan jeg kjøpe klærne jeg har ønsket! :-)!!!!! KJEMPEGLAD!!

men det er ett par HVIS. 

Dette er; HVIS bøkene jeg bestilte ikke var så dyre, for jeg mangler ei bok til 400 kr også.

HVIS de har de klærne igjen i butikken, selvfølgelig.

HVIS jeg har råd, for jeg har også viktigere ting å bruke penger på.

men den jakka, den veska, den lua (HUA, som vi sier, tydeligvis :-) ) og ballerinaskoene var kjempefine, og jeg ønsker dem kjempemye :-)

Ovido - Quiz & Flashcards