Alla inlägg den 27 september 2008

Av lusa - 27 september 2008 20:19

Nå sitter jeg og ser over søstera mi sine sanger, og hører Timbaland - the way I are . Det er en gammel sang, med GODE minner!

Legger ved et bilde av timbaland, som jeg synes har ganska mange bra sanger. Kul fyr. :-D

Av lusa - 27 september 2008 19:32

LUZÆÆÆÆH.. he-he.

alla som inte dansar - maskinen . ha-ha , ler !! Jeg og søsken sitter på data-rommet med the sims, og den sangen på. alle synger med ! :-)

noen bedre enn andre

Av lusa - 27 september 2008 15:15

Det har ikke vært så mye skriving i det siste, det er pga alle innleveringene vi hadde denne uka. Vi hadde å levere inn to norsk oppgaver, og til mandag har vi å levere inn engelsk. Samtidig som vi har sammfunnsfagprosjekt som vi er nødt å framføre foran klassen (!) og geografiprøve onsdag neste uke. Huff, det er en del, synes jeg. + vi hadde matteprøve, naturfag og spansk prøve denne uka. Huff.

I går kveld var jeg og fire venninner på bowling, som var kjempekoselig! :-) på tre runder hadde jeg bare ett poeng, men jeg ble bedre etterhvert, og klarte meg egentlig ganske bra. Kom på andre plass to ganger, og en gang tapte jeg med MAAAAAAAAAAAANGE poeng.. hadde det kjempemoro, hvertfall , kosa meg.. Før vi dro på selve bowlingen, dro vi å så på et kjøpesenter ikke så langt unna, og der kjøpte jeg KUN nødvendige ting, så det var bra.

I morgen skal sissi-mor feire bursdagen sin, og i dag har vi gått å ryddet. Jeg ryddet badet nede, det høres lite ut, men jeg brukte en og en halv time på det! + jeg måtte rydde søstera mi sine klær...

I dag skal vi ha spaghettigryterett (yndlingsmat!) og kose oss, gleder meg.

Ovido - Quiz & Flashcards