Alla inlägg den 19 september 2008

Av lusa - 19 september 2008 20:21

Nå ligger jeg i sofaen med dyne og (håper sissi-mor ikke leser dette) Lady som ligger oppå dyna mi. Kjeder meg egentlig, så jeg tenkte å skrive ett innlegg.

Dette  har vært ei ganske ok uke egentlig, bare med noe surmuling noen steder, men det tåler jeg da. Det har faktisk vært en ganske bra uke. Utrolig hvor mye bedre kontakt man får med folk nå som man går på videregående. Jeg ser selvfølgelig ikkse alle like ofte som før, men har mye bedre kontakt. Det er kjempekoselig, spør du meg.

Er så superfornøyd med klassen, det er så posititivt og moro :-) Læreren er så bekymret for at noen skal være utar for og bare sitte aleine, skjønner egentlig ikke hvorfor, for det er absolutt ikke sånn i vår klasse! 

Nå har data kun 10 % strøm, så jeg må gå.

Av lusa - 19 september 2008 18:25

De har verdens gladeste sang, synes jeg! Sitter og ser på fraglene og hører sangen deres , så koselig ! Altså, jeg blir alltid i godt humør når jeg hører den sangen!

Ligger på stua med dyne og hører musikk til jeg sovner. Så deilig.

Legger også med et bilde , som er kjempesøtt.

Av lusa - 19 september 2008 16:14

Det har vært veldig dårlig med lesinga mi nå for tiden, men det skal debli slutt på. I helga skal jeg lese mye :-)

Lady har vært ute på do og har klart å gjort fra seg, på seg selv, og nekter å bade det av seg. så vi må vaske henne ute :-)

Ovido - Quiz & Flashcards