Alla inlägg den 23 september 2008

Av lusa - 23 september 2008 17:08

Jeg tror at jeg skal begynne å skrive ned hva jeg spiser / har spist hittil (det blir oppdatert etter hvert, selvfølgelig), bare for å se hvor usunn jeg er! :-)

Dagens inntak:

En yoghurt, ikke hele

Tre strimler sjokolade (OPS! Men det var kun tre strimler, ikke hele...)

Svenske kjöttbullar og svensk stappe (mmmmm..)

4 dl vann (riktig, 4 dl..)

En iste uten tilsatt sukker og kun 3 kalorier, og bare fra naturstoffer! :-D

...

Av lusa - 23 september 2008 17:06

Er så rart hvordan folk forandrer seg!

Av lusa - 23 september 2008 16:58

I dag dro jeg og søstera mi til tannlegen, noe som faktisk gikk ganske bra. Jeg fikk bedøvelseskrem (sånn krem man har på sånn at man ikke kjenner sprøyta) med kokossmak ! Den kvalmeste og hersligste smaken, valgte jeg. Typisk. Var ikke vondt å bore med bedøvelse, så så lenge jeg bare borer hos tannlegen, er det ikke noe farlig mere :-D

Å være bedøvd i munnen for første gang er en morsom opplevelse. Fikk i meg en yoghurt i matfri i dag, men ikke noe mere. Fikk ikke til å smile helt heller, for da ble munnen min skeiv , det så ut som jeg gjorde ei grimase. Men smile må jeg jo uansett, skeiv munn eller ikke !

I gymtimen hadde vi gateorientering. Det vil si at man skal springe fra gymsalen (med et kart som viser veien til den første posten), til post 1, tilbake til gymsalen for å få kartet til post 2, og løpe/jogge/gå dit.

Vi hadde 8 poster, men ble kun ferdig med 6, og gymlæreren synes det var bra. Det var bra, egntlig. Jeg trodde det var lite, siden to grupper hadde allerede blitt ferdig (selvom mange grupper hadde flere poster igjen enn oss), men læreren sa det var ganske bra! :-) Vi rota oss bort også, så....


I dag har jeg hatt en gangske bra dag, hittil, faktisk. Skolen var moro, tannlegen var skremmende men også moro, og jeg skal ut på fjellet/gå tur med Lady i dag, så det blir også ganske ok . Hvis ikke vi går senere i dag heller, så får jeg ryddet rommet i dag også. Blæ...

Men ok ,

snakkkes, luuusa

Ovido - Quiz & Flashcards