Alla inlägg den 21 september 2008

Av lusa - 21 september 2008 21:37

Endelig har jeg bestilt meg klær på H&M !  Jeg kjøpte ei lue og en genser, og søstera mi kjøpte ei veske og ei pengebok (som jeg har hatt lyst til å kjøpe selv, ei stund...), slik at vi deler portoen og kostnadene som koster for å sende det hit! :-) Pakken kommer i midten av Oktober, siden lua mi ikke er på lager enda, men kommer i beg av Oktober. Oktober blir en bra måned!!

Legger ved bilde av lua jeg har bestilt.

Av lusa - 21 september 2008 12:57

I dag skal vi til søskenbarnet mitt på selskap. Han blir 7 år. Litt rart egentlig, når jeg husker at jeg og Bestemora mi satt i sofaen og holdte han da han var bare LITEN. he-he, litt komisk egentlig.  Jeg husker til og med hvilken genser jeg hadde på meg! En Harry Potter genser med Harry Potter sin ugle, hedvig, på. Litt koselig egentlig, dette. he-he

Og så husker jeg (minnene bare strømmer på) at da han var liten, lå han i sofaen til bestemora mi, og han lå bare og så rett i taket. så spurte jeg mamma om hvorfor han bare så opp i taket. Da husker jeg at mamma svarte at mange tror at babyer ser engler. Jeg tenkte så mye på det ! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards