Alla inlägg den 14 september 2008

Av lusa - 14 september 2008 18:58

Tja, jeg tror jeg skal begynne å gjøre planer for ukene. Håper jeg klarer å holde noe da. Ok.

Neste uke:

Ikke spise så mye usunt

Være aktiv

 Jeg skal til ei venninne på overnatting, kanskje :-)

Prøve i geografi

Av lusa - 14 september 2008 11:39

... Og en hund som beit meg i tåa. Synes jeg våknet relativt tidlig i dag, tror jeg hvertfall var våken klokka .. halv 11 ! på HELG. wow!

Nå skal jeg sette meg ned å se One Tree Hill the complete fourth season, disk 4 :-) Har hatt pause i seinga, fordi jeg har vært litt opptatt i det siste, men trr ikke det kommer til å foregå så lenge.

Er veldig fornøyd med shoppinga i går, faktisk, jeg drømte om det og var veldig fornøyd.

På fredag hadde jeg det hvertfall moro, det var en bra dag :-) Møtte ei venninne på butikken, for å prate, og vi hadde det KJEMPE moro :-) Besøkte litt rundt om kring. . hehe.

Og så så jeg senkveld med Thomas og Harald, et program som sendes i Norge. Er glad over at det har begynt på igjen, for det er faktisk et moro program.

Men nå skal jeg se one tree hill, og så skal jeg skifte sengeklær og vaske noen klær.

Snakkes, Luuusa :-)

Ovido - Quiz & Flashcards