Alla inlägg den 6 september 2008

Av lusa - 6 september 2008 19:10

neste uke blir en bra uke.


mandag - tar klassebilde og individuelt bilde.

tirsdag - fjelldag

10.sept - lønning

helga - Molde, nabobyen


Ikke det at det skjer så mye akkurat, men det blir en god helg, selv om vi har langdag på tirsdag, det vil si at jeg begynner 08:15, og slutter 15:30 . Det er en laaaang dag! Men ikke det at det bekymrer meg, da blir det bra å komme hjem :D og nå når vi har fått egne skap på skolen, kan jeg bare legge bøkene jeg ikke skal ha mere i de, og da slipper jeg å gå å bære på de så lenge. :-) Smart

Av lusa - 6 september 2008 13:31

I dag skal vi på familieselskap til ene søskenbarnet mitt.

Vi skal være ute i sola og grille, ha et grill-selsskap. Hadde egentlig tenkt at det må være godt å være inne i dag, men i og med at det er sol, tenker jeg bare at det er like greit å være ute :-)

I går la jeg meg halv ett på mamma sitt rom (fordi hun har ei så deilig seng!) for å sove. Jeg sovnet klokka ett, men klokka halv sju våknet jeg og var egentlig ikke noe mere trøtt. Utrolig.


Gleder meg til neste helg, for da skal kanskje vi, familien, til nabobyen for å kose oss. Det blir kjempekoselig, for jeg har funnet så mange klesplagg jeg både liker og trenger. Det er så rart med det synes jeg, for før ville jeg aldri ha klær jeg trengte, for da fant jeg alltid noen finere plagg som jeg ikke trengte. Men nå, har jeg funnet klær til høsten som jeg trenger og liker.


I går på skolen hadde vi vår første lille "prøve". Vi skulle lese ei engelsk bok. Så i går fikk vi beskjed om å skrive om boka, om personene, konfliktene som skjedde i boka. Jeg leste boka Dear Nobody, som egentlig ikke er boka for meg, men var OK å lese.

:-)

Ovido - Quiz & Flashcards