Alla inlägg den 13 september 2008

Av lusa - 13 september 2008 20:05

I dag har jeg kjøpt meg så mye nytt! Som sagt tidligere, har jeg kjøpt meg ei jakke, et skjerf, en mascara og hårbøyle. Da vi dro for å shoppe mere senere i dag, kjøpte jeg meg ei bukse og en pynte-bluse aktig topp. :-)

Så er det bare å kjøpe bøker, og så sette til sparing til turen vi i klassen skal ha! Gleder meg.

Av lusa - 13 september 2008 16:00

Har nettopp fått boka The Da Vinci Code fra www.brukbarbok.com  ! Har lest den norske utgaven av boka og tenkte at jeg skulle lese den på engelsk også. Ble kjempe glad da jeg fikk den, og skulle til å lese den med en gang, men så dro vi rett til nabobyen, slik at jeg ikke rakk å lese den før jeg skal begynne nå. 

I dag dro vi som sagt til nabobyen på shopping, der jeg kjøpte ei jakke, et skjerf, gave til mamma, mascara og hårbøyler. Jeg kjøpte meg også en pai og antioksidanter-juice ;-) (BILDER AV KLÆRNE JEG KJØPTE NEDERST PÅ INNLEGGET) Skjerfet på bildet er lilla, men jeg har det i rosa :-)

Har tenkt meg å bli veldig sunn og sprek nå, for vi skal ta kypertesten (eller kupertesten, er ikke så sikker på skrivemåten) om noen uker, så jeg må trene meg opp til den. Den testen går ut på at vi får så så mange minutter, og skal springe så mange runder rundt en bane som vi klarer på den tiden vi får. Man må springe minst 8 runder, tror jeg, får å få 5 på karakter, så vi får se hvordan det går. Tror jeg kun klarer 5 eller noe :-P og det er for dårlig.

Ovido - Quiz & Flashcards