Alla inlägg den 22 september 2008

Av lusa - 22 september 2008 20:08

I dag var alle klassene med studiespesialisering på tur! Naturfaglærerene hadde ordnet det sånn at den hele dagen skulle vi alle sjekke ut hva plankton og sånt var, og hvor de kom fra osv. Ganske kjedelig det egentlig. Men jeg og klassevenninna hadde det kjempemoro, for vi fikk vite sist uke at vi skulle ro på mandag, så jeg og venninna meldte oss med en gang, at vi ville ro med ei åre hver. Det gikk ikke så bra, alle i båten begynte å rope og sånt, for vi de trudde ikke vi hadde kontroll. Men var det en ting vi hadde, var det kontroll! Uansett, det var kjempemoro !!

Hun mener akkurat det samme om alle personene vi snakka om i dag, og det er litt moro da. Egentlig, hun er en så komisk skapning at ! :-)


I morgen skal jeg til tannlegen! Ja,riktig, tannlegen. Huff. Sist jeg var der fikk jeg beskjed at neste gang måtte jeg bore igjen, og ha bedøvelsessprøyte, fordi at det var så vondt uten bedøvelse sist gang. jeg GRUER meg. alle sier at det ikke er vondt, verken sprøyta eller boringa, men jeg kan ikke tro på dem, tannlegen er jo alltid vond !

Men, siden jeg ikke har tatt bedøvelsessprøyte før, og bare boret en gang (uten bedøvelse) kan jeg ikke gjøre annet enn å tro det. 

Kommer likevel til å være skeptisk i morgen når jeg setter meg i stolen, hvis føttene klarer å bære meg så langt.

Tannlegen, altså, i morgen, men nå skal jeg spise sjokolade. Jeg stopper ikke med mine ting, bare fordi at han skal gjøre jobben sin. Spar meg! :-)

men jeg skal pusse tennene etterpå, da.

Ovido - Quiz & Flashcards