Alla inlägg den 16 september 2008

Av lusa - 16 september 2008 18:57

I dag var jeg og hunden, Lady på fjellet. Det var ganske koselig, for det var overskyet og vind, så slapp jeg den varme sola. Men uheldigvis var det veldig varmt, og småregn, så det ble klamt og bare ekkelt. Men Lady og jeg gikk fordi :-)
Legger ut et bilde jeg tok på veg ned, som viser en liten del av byen vi bor i, den nermest sentrum..

Av lusa - 16 september 2008 18:54

På tidligere innlegg har jeg fortalt om skole fjellturen! Nå er bildene lagret på data, og jeg kan sende dem ut på blogg.

På ett bilde ser dere faktisk veien, og hvor langt oppe jeg er.

 På det andre bildet ser dere hvor langt det er oppe til fjellet. ser man nøye nok er det den vegen som går "sikksakk". Og man skulle på toppen.

Av lusa - 16 september 2008 17:14

Etter å ha spist en nesten hel resturante pizza, har jeg tenkt meg ut på tur. Jeg og Lady går antagelig oppe på fjellet, eller bare går oss en tur, siden vi trenger det ! Jeg må tross alt bestå gym.

Jeg har også tenkt på å ta med bestemor på Skalten (det fjellet vi gikk på på skoletur), for det var skikkelig krevende, og utsikten var utrolig. Da tar vi en liten dagstur dit  . Kanskje får jeg fått med meg flere fra familien, også.

Men da er det bare for meg og Lady å gå ut :-)

og etterpå er det å dusje og gjøre lekser. Huff da. Men det blir en fin dag !

Ovido - Quiz & Flashcards