Alla inlägg den 9 september 2008

Av lusa - 9 september 2008 20:35

I dag var jeg som sagt på fjelltur, og det var kjempetungt. Etter jeg hadde dusjet og sovet, skulle jeg stå opp, men musklene har vært slitne, og nå er jeg så stiv og støl! Da jeg skulle gå opp sviktet musklene og jeg falt på gulvet, og det var vondt, hele kroppen verker jo. Til og med under foten.

Jeg liker fjellet jeg, når det er sol. Utsikten og varmen og etter man er kommet hjem og dusjet, er det kjempedeilig å legge seg å sove. :-) Men nå har jeg bare sovet på sofaen eller sett TV, og musklene er stivnet. Håper jeg får til å gå i morgen. Hvis ikke henter jeg meg ett par krykker, jeg liker skolen.

Eller, egentlig ikke skolen, jeg liker folkene på den :-) Selv om mange er flyttet til nabobyen for å gå på skole, er jeg veldig fornøyd med de som er på samme skole som meg! :-D

Nå får jeg lese boka Beatles av Lars Saabye Christensen, som skal være ferdig på fredag. Har mye lesing disse dagene framover

Av lusa - 9 september 2008 13:46

I dag gikk vi på et bratt fjell som er over 600 meter høyt. Veien gikk fra venstre side av fjellet til høyre side av fjellet, så snudde den og gikk tilbake på venstre side, og det var KJEMPElangt. Er kjempeklar. Har vondt i ei hand og i begge føttene, sidenjeg har gnagsår under føttene og bak på hælen.

så fikk jeg vite av ei i klassen at vi har engelsklekse, norsklekse OG naturfag :-( Og jeg er kjempetrøtt, men får gjøre leksene først.

Da er det bare å sette i gang! Hvis jeg skal gjøre alle leksene idag da?

Ovido - Quiz & Flashcards