Direktlänk till inlägg 13 september 2008

The Da Vinci Code !!

Av lusa - 13 september 2008 16:00

Har nettopp fått boka The Da Vinci Code fra www.brukbarbok.com  ! Har lest den norske utgaven av boka og tenkte at jeg skulle lese den på engelsk også. Ble kjempe glad da jeg fikk den, og skulle til å lese den med en gang, men så dro vi rett til nabobyen, slik at jeg ikke rakk å lese den før jeg skal begynne nå. 

I dag dro vi som sagt til nabobyen på shopping, der jeg kjøpte ei jakke, et skjerf, gave til mamma, mascara og hårbøyler. Jeg kjøpte meg også en pai og antioksidanter-juice ;-) (BILDER AV KLÆRNE JEG KJØPTE NEDERST PÅ INNLEGGET) Skjerfet på bildet er lilla, men jeg har det i rosa :-)

Har tenkt meg å bli veldig sunn og sprek nå, for vi skal ta kypertesten (eller kupertesten, er ikke så sikker på skrivemåten) om noen uker, så jeg må trene meg opp til den. Den testen går ut på at vi får så så mange minutter, og skal springe så mange runder rundt en bane som vi klarer på den tiden vi får. Man må springe minst 8 runder, tror jeg, får å få 5 på karakter, så vi får se hvordan det går. Tror jeg kun klarer 5 eller noe :-P og det er for dårlig.

 
 
xlinx

xlinx

13 september 2008 16:37

Du får kose deg med lesinga da! (by the way, vi er .com ikke .no)

http://xlinx.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lusa

13 september 2008 20:08

Ja, det er dere ja ! COM . selvfølgelig, beklager, har rettet det opp nå da! :-p glemmer det alltid.
Koser meg med lesing også ja :-)

 
Snille mor

Snille mor

13 september 2008 23:43

Bare husk å¨skrive opp alle sidene du leser, slik at læreren får registrere---

http://sissi-mor.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards