Direktlänk till inlägg 8 september 2008

I dag

Av lusa - 8 september 2008 21:04

Jeg drar opp skuffene av klesskapet mitt, og hva ser jeg? En gammel strikka jakke. Som er for liten, og jeg har brukt ca en gang, og det var da jeg var i sentrum en tur. Jeg vet den er for liten, jeg har alltid vist det, men likevel ligger den der enda . Den er kjempefin, så jeg har ikke så lyst til å kaste den engang. Men ...

I går ryddet jeg rommet mitt, men da jeg kom ned i dag etter skolen, hva så jeg? Jeg så alle klærne mine over hele gulvet. Og da bare kom alt tilbake, det som skjedde i morges. Åja, jeg måtte kaste ut alle klærne mine for å finne en hvit genser, som ikke engang var i skuffene mine. Da er det egentlig igjen bare for meg å rydde, men hvorfor det , egentlig? Når klærne ligger utover hele gulvet, ser jeg jo hvor jeg har dem.

Hvis jeg trenger ei bukse, så bare: OI, DEN LIGGER I STOLEN! Ser den med en gang, i stedet for å lete etter den i skapet, som jeg aldri har hatt noe skikkelig system i.


Prøvene begynner å nærme seg på vgs, og jeg er skikkelig nervøs. Jeg vet at jeg ikke skjønner stoffet så godt, så jeg leser og stiller spørsmål. Jeg vil at læreren skal se at jeg vet stoffet, men gjør jeg det da? Jeg vil jo ha en bra jobb senere med bra utdanning, men... Orker jeg all den lesinga da? Det er jo så mye annet moro å gjøre. Men joda, jeg orker jeg :-) Bare etter jeg har hørt musikk og sett på www.hm.com, som jeg er inne på nesten hver dag! Elsker å se på klær, jeg kan se i timesvis. Som var nettopp det jeg gjorde da jeg egentlig skulle lese ei bok. Ja, vel, jeg prioriterte annerledes, og ikke har jeg fått konsekvenser av det heller! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lusa - 6 mars 2010 00:15

Ego. Big Ego....       

Av lusa - 3 mars 2010 21:39

Den filmen SKAL jeg se, NOTE TO SELF.      We're back on track - VIEW NOOOOW!! www.last.fm/user/luzifer-a tror det er adressen.  det er musikken jeg hører på, skal jeg tro. Ikke all musikken blir "lagt inn", men håper det meste er med ...

Av lusa - 3 mars 2010 21:29

Nooo Nooo, Nooo broken hearted girl ...Beyonce. Har akkurat vært og trena med ei venninne, J, og vi trena bare i en time. Mandag: Mage, rumpe, lår. Tirsdag: Zumba (eller hva det er. Dansing med hofter og vekter) Onsdag: Selvtrening / Egentren...

Av lusa - 7 februari 2010 14:40

Corby Yellow heter min nye touch telefon.. Min forige klikka helt, det gikk ikke an å trykke på "OK" knappen, hva skulle jeg gjøre da? Først bruke min gamle, men SÅ bestille meg ny til 1 NOK. haha, ja, billige saker.  If we ever meet again - Timbal...

Av lusa - 7 februari 2010 14:37

Torsdag reiser jeg til Kina! Pakker i skrivende stund, og det går ikke bra. Det er så kaldt der, hva skal jeg ha med, da!? ...

Ovido - Quiz & Flashcards