Alla inlägg under september 2008

:-)

Av lusa - 4 september 2008 16:14

Har endelig fått vite at når jeg får lønning, kan jeg kjøpe klærne jeg har ønsket! :-)!!!!! KJEMPEGLAD!!

men det er ett par HVIS. 

Dette er; HVIS bøkene jeg bestilte ikke var så dyre, for jeg mangler ei bok til 400 kr også.

HVIS de har de klærne igjen i butikken, selvfølgelig.

HVIS jeg har råd, for jeg har også viktigere ting å bruke penger på.

men den jakka, den veska, den lua (HUA, som vi sier, tydeligvis :-) ) og ballerinaskoene var kjempefine, og jeg ønsker dem kjempemye :-)

Av lusa - 3 september 2008 19:14

Sammen med veska på det forige innlegget, liker jeg denne vedlagte lua. Den er funnet på www.hm.com . Lua er kjempefin og søt.

Denne lua og veska håper jeg virkelig at jeg kan bare ta meg råd til å kjøpe nå en gang i den nærmeste framtid. kanskje et par hansker også. trenger ei jakke, men har ei kåpe fra i fjor! :-)

Av lusa - 3 september 2008 18:49

Jeg har letet lenge etter ei sånn veske! Bilde er vedlagt og link hvor jeg fant det.

Denne veska er kanskje lilla, men kjempefin, og kjempesøt, og jeg liker skikkelig godt sånne vesker! ååå, som jeg har lyst på en sånn en!

Jeg vedder på at jeg kommer til å bruke den ofte og, til skolen osv.


http://shop.hm.com/no/?action=viewcamp&campaign=670_ACC&page=ACC_7&scroll=campaignmenu_MENU&scrollx=0&scrolly=0

Av lusa - 3 september 2008 17:05

Serien jeg har ventet hele våren og sommeren på, serien jeg har lest alle bøkene hittil kommet ut, serien fortsetter nå en gang i september - oktober. Gleder meg, det er den beste serien jeg har sett, men sesong 1 måtte bli delt opp i to omganger, for å få plass til sommerprogrammene som kanalen ville ha inn. Men nå når sommeren er over, kommer gossip girl! :D

Gleder meg!!!!

Av lusa - 3 september 2008 16:59

Jeg våkner til regn, står opp til regn, tar buss i regn, ser ut av vinduet på skolen på regn, hører regn på taket. REGN REGN REGN, jeg er så lei av regn. Regn og vind er ikke til gode for noe mere, ikke engang plantene som trenger vann, for nok må være nok.

Altså, hva med litt variasjon? i stedet for regn i ei uke, sol i ei uke, regn i to uker, sol i ei og ei halv, hvorfor ikke "bytte" litt på?

Jeg er så irritert på regn, for hver gang jeg har valgt jakke, har jeg prioritert utseende og hvordan de er på. UTEN hette. jeg tenker aldri på at jakke med hette kan være bruk for.

heldig vis er det meldt sol neste uke, ca 14 til 18 grader sol, så forhåpentligvis trenger jeg ikke hettejakke da! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards